İÇİNDEKİLER
|
SAYFA NO
|
Künye
|
|
Sunuş
|
|
İçindekiler
|
|
Hizmetkâr Liderlik Algısının Personel Güçlendirmeye Etkisi: Perakende Sektörü Çalışanları Araştırma
The Effect of Servant Leadership Perception on Employee Empowerment: A Research on Employees in Retail Sector
Ali Şükrü ÇETİNKAYA, Esra YILDIZ
|
1- 11
|
Olimpiyat Oyunları Tanıtım Filmlerinde Aday Şehir İmajı (2016, 2020, 2024, 2028 Olimpiyat Oyunları )
Candidate City Image In The Olympic Games Promotional Films (2016, 2020, 2024, 2028 Olympic Games)
Yusuf YURDİGÜL, Niyazi AYHAN
|
12-20
|
Kültürel Kimlik ve Medya: Kırgız Medyasında Evlenme Biçimi Gösterim Pratikleri (“El Ukpasin”Filmi Örneğinde)
Cultural Identity and Media: Screening Practices of Marriage in Kyrgyz Media (The Case of “El Ukpasin” Films)
Regina JAMANKULOVA, Niyazi AYHAN
|
21-26
|
Paul Brass ve Seçkinci Etnik Milliyetçilik Anlayışına Eleştiriler
Paul Brass and Criticism on the Conception of Ethnic Nationalism
Ömer Fuad KAHRAMAN
|
27 - 35
|
Kent Estetik Kurullarının İşlevselliğine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Araştırma Ve Karaman İçin Bir Model Önerisi
A Comparative Research on The Functionality of The Urban Aesthetic Committee and a Model Suggestion for Karaman
Hakan CANDAN, Ercan OKTAY, Arzu M. EROL, Tuba Perihan KAYA
|
36 - 49
|
Kooperatif İşletmeleri Reklam Filmlerinin Tüketici Algısı Üzerindeki Etkisi Ve Farklılaşması: Konya İlinde Bir Araştırma
Effect and Differentiation on Consumer Perception of Commercial Films of Cooperative Enterprises: A Research in Konya Province
Selda BAŞARAN ALAGÖZ, Hüseyin Çağatay KARABIYIK, Aylin YILMAZ
|
50-58
|
Endüstriyel Makine İmalatı Yapan İşletmelerde Maliyet Sisteminin Oluşturulması ve Bir Uygulama
Forming the Cost System in Business Firms Making Industrial Machine Manufacturing and a Relevant Application
Rabia ÖZPEYNİRCİ, H. Binnur ŞİRİN
|
59-71
|
Yayın ve Yazım Kuralları
|
72-73
|